💬
Logga in
Fuska.se

Hur Mkt Skolkar Ni?

145 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag skolkade från min första lektion idag som var historia men det var för att låset på förrådet som jag har min cykel i hade frysit igen och jag orkade inte gå till skolan :zzz: Det gör inte så mycket för jag hade bara fyra timmars frånvaro sammanlagt innan jullovet och det här var det första jag har missat efter jullovet.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Nä...tror int d.

23 Feb 2006
↗ till inlägget

Tja jag undrar hur mkt ni skolkar från skolan.... sj blir det någon/några lektioner per vecka.... i bland tar man sig en kläm dag (de är när man sjukanmäler sig fast man inte e sjuk)

har aldrig hänt :student:
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Skolkade mycket i sexan, mest från syslöjden och spanskan :(.

Nu är jag dock en duktig pojke och går i skolan som jag ska, gör det ni med.

24 Feb 2006
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

har hänt på EV men aldrig på något ämne man för betyg i. Tror jag skolkade 12 veckor i rad innan jag gick dit igen

12 veckor i rad?????!!!!!!!! Jisses... å ja som trodde jag skolkade mycket...

25 Feb 2006
↗ till inlägget

har hänt på EV men aldrig på något ämne man för betyg i. Tror jag skolkade 12 veckor i rad innan jag gick dit igen

Fick ändå bara 2-3 skolktimmar :/ Det var dock i 8an innan jul, nu har jag film på EV så det blir inget skolk :)

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Känner kompisar som gör det men själv gör jag det aldrig för då kommer man bara efter i skolarbetet och det är skitjobbigt

Nivå 8 · Veteranfuskare

Sjukanmäler sig gör man typ varannan vecka och är hemma ca 2 dagar. Brukar inte skolka men på senare tid så har tyska lektionerna i slutet av dagen blivit alltmer onödiga.

Nivå 12 · Mästerfuskare

aldrig. Men jag har gjort så lärare har gett mig tillstånd att gå hem

Jag skolkar aldrig men en i min klass gjorde det (Ärligtalat tror jag att han får gå om :o )

1 Mar 2006
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #31
↗ till inlägget

Jag skolkar aldrig men en i min klass gjorde det (Ärligtalat tror jag att han får gå om :o )

hehehe han måste skolka mkt för att få gå om :P

Nivå 10 · Veteranfuskare

När jag gick i 2:an var det en kille som var i skolan bara 25 dagar på en hel termin han var konstig :P

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag skolkar aldrig.

Men idag hade vi en dag då vi åkte skidor och alla araber var sjuka idag ;)

Skolka eller vad?

Nivå 6 · Fuskare

Händer väl att man e på lite dåligt humör o kanske missar en lektion eller två. Händer dock väldigt lite. Endast ett par gånger per termin.

Att man därimot ringer in o sjukanmäler sig, ja det sker väl när man e riktigt j*vla skoltrött.

Nackdelen kommer ju sen när man upptäcker att man har 10 extra läxor över det vanliga, och 3 ogjorda prov...

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag har aldrig skolkat, och kommer aldrig att göra det i framtiden heller.

Jag har bäst närvaro i klassen och har inte kommit för sent till en ända lektion... Jag kommer få pris för min perfekta närvaro... Men dock kan jag inte påstå att jag har arbetat på topp-.-- :)

6 Mar 2006
Nivå 5 · Fuskare

Skolkar aldrig.. Bryr mig om mina betyg x)

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

I högstadiet skolkade jag från alla spanska lektioner. Men nu skolkar jag inget.

7 Mar 2006
Nivå 2 · Novis

aldrig skolkat vill inte göra det heller för då kommer man efter i arbetet och måste ta hem och jobba

jag skolkar aldrig heller..

Skolakr inget nu men det kunde nog bli lite när man gick i 6:an för då fick man inte betyg ...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in