Star-Basse Skrivet 17 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Jag har skolkat för mycket, måste börja skärpa mig.... :S hahaha de är du inte ensam om :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Jag har skolkat ett par ggr i 5-6:an, en gång i träslöjd och en annan gång så bråkade ja me morsan och gick inte te skolan den dan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Skolkar Ibland. Blev för mycket den här veckan, annars är det väldigt sällan. Säger att jag ska på utvecklingssamtal på lektionen sen är saken biff. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Jag har inte skolkat än sålänge iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Game Over Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Jag har aldrig skolkat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 ja har aldrig skolkat om jag skulle göra det så skulle jag ligga risigt till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meeex33 Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 ja skolkar aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Klart jag inte skolkar låtsades att jag var sjuk en gång på en idrotts tävling men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Skolkar inget även om man vill ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 har bara skolkatfrån musike en gång men det är allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Jag har aldrig skolkat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Jag skolkar bara ibland när jag inte orkar ha lektion men man kommer mycket efter och det orkar inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.