jerkakamel Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Jag har skolkat många gånger ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Det är svårt att sluta skolka när man väl börjat... jag måste försöka ändå... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Har skolkat en gång under en timme de var när ja banka ner en klasskompis på rasten så våga ja inte riktigt stå för de då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 funderar att skolka på en måndag på eftermiddagen för då har vi musik och våran musik lärare är skit dryg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Never o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
best_friends_forever Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 jag har ALDRIG skolkat i hela mitt liv, och det är ju helt sjukt att vissa gör d!!! stå på er, skolka inte bara för att era kompisar gör det, lr för att vara cool. Det är mycket bättre att få ett bra jobb än att vara arbetslös, och man kan bli avstängd om man skolkar mycket!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 jag skolkar nästan aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 jag skulle aldrig skolka bara för andra gör det bara för att jag själv känner för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheAvatar Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Jag har aldrig skolkat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Jag orkar inte skolka, det är för jobbigt >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 HAr aldrig skolkat och ska inte det heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 njaa, en dag, då skulle vi ha två prov och stort arbete redovisning dagen efter, synd man nite börjat med arbetet, tyckte det var dax att börja, men aldrig anrs, man behöver ha en bra bakgrund om man ska bli världspresident om 20 år :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.