Jason__Voorhees Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 3 lektioner per vecka 3 Dagar här... Nje men ialla fall 1 dag i väckan... Min lärare skriker och är helt cp <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 en gång när jag skulle hoppa hoprep på idrotten så jag gick därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Jag har aldrig skolkat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Hoppas man kan överleva årskurs 7 utan att skolka. När jag är sjuk är jag dock hemma några dagar extra. >.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 aldrig skolkat lite svårt för mig ,jag kan inte direkt gå hem från skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Jag skolkar väldigt sällan har hänt någon gång men inte vad jag kan komma ihåg. Med storebror är det värre, min pappa fick hem en lapp om hans närvaro han var borta 159 dagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Jag har aldrig skolkat och det kommer förmodligen aldrig att inträffa om inte Bush anländer till vår skola. Faktum är att skolan är obligatorisk och lärorikt för ens egen framtid, då man väljer val senare i livet om vilket jobb man vill ansöka till mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 jag skolkar aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Aldrig skolkat! ^_^ Som Skuggan sa: "Jag har aldrig skolkat och det kommer förmodligen aldrig att inträffa om inte Jesus (Inte någon annan än Jesus från bibeln!) anländer till vår skola. Faktum är att skolan är obligatorisk och lärorikt för ens egen framtid, då man väljer val senare i livet om vilket jobb man vill ansöka till mm." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 jag skolkar inte mer ...vi har ju sommarlov :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Jag skolkade från min trummlektion en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 (redigerat) typ i 3an te 6an skolkade jag hela tiden från syslöjden för våran syslöjds lärare Va dumm ihövvet Finns inga ord som kan beskriva hur cp hon var :kung: Redigerat 28 Juni 2006 av Gizmo^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.