nintendo_ds Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 tycker mario spelen äger allt och zelda på 8 bit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 mario är det bästa på 8-bit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Har inte av en enda orsak: Nästan alla spel är trååkiga, förutom megaman spelen som är mycket bättre än x versionen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Jag har en med typ 5 spel.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 (redigerat) 8-bit är klasiskt :) dem som inte gillar det har förmodligen inte växt up med de men det är as kul och det finns också riktigt svåra spel också som t.xp castlevania. Megaman är min favo seria till nes klarat alla B) Redigerat 13 Mars 2006 av knölföda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Jag har ett NES. 2st faktiskt. Jag har Super Mario 1 & 2, Super Off-Road, Pro Wrestling, Ghostbusters 2, Gremlins 2, RoboWarrior, Duck Hunt, Life Force Salamander och Defender Of The Crown. Jag har typ 4 handkontroller, 1 ljuspistol och en joystick också! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 (redigerat) Heter det Super off-Road? Där ser man, trodde de la till super i SNES-versionen, (som alla andra snes-spel xD) Jag har ingen NES, men min kusin har ett NES och ett SNES som han har byggt ihop till en konsol typ, alltså i en låda. (Twintendo heter det :P) Aja hur som helst, det är som att fråga vilka spel det finns till pc <_< Redigerat 11 September 2006 av Moberg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Jo, det heter Super Off-Road! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag har det. Och nej det finns inget GTA spel till NES. Inte gta men "nintendo theft auto". Jag har nes och det bästa spelet är luuugnt super mario 3 :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 http://www.craphound.com/images/gradtheftendo.jpg det är det ni söker.. VÄLDIGT likt gta 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Jag har ett Nintendo Entertainment System, det är en mycket bra konsoll enligt mig, finns många bra spel, såsom Zelda, Mario och Metroid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Det där Theft Auto låter bekant...tror jag har spelat det nån gång för länge sen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg