Gäst Mîhker Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Vad tycker ni om att strålningen från mobilen värmer upp hjärnan och så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 (redigerat) Jag tänker inte så mycket på det för jag använder inte min mobil så värst ofta. Redigerat 18 Februari 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 (redigerat) Jag pratar inte heller så mycket med mobilen...men farligt är den. Män\Pojkar ska inte heller ha mobilen nära könsorganet eftersom man kan få cancer eller något liknande.. Redigerat 18 Februari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Använder aldrig mobil telefon så jag bryr mig inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Använder inte mobilen så ofta. Sen, varför skulle någon hålla mobilen nära sitt könsorgan? ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 hehe vem f*n runkar med mobilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Just det. Varför skulle någon hålla mobilen nära könsorganet? För vibratorn eller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 ömh... Ingen som tänker på att byxfickorna ligger väldigt nära könsorganet. I övrigt så är det bara skitsnack. Allt är farligt nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 (redigerat) Shit, det ser ut som om bara Guggo är smart här... ^_^ Visste ni att det finns byxfickor som Guggo sa? :huh: Sen som Guggo (Igen) sa, att nästan allting är farligt nuförtiden, som t.ex kött (t.ex galna-ko sjukan) och fåglar (Fågelvirus).. m.fl Redigerat 19 Februari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 naaw... nu rodnar jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 (redigerat) hehe tängte man inte på :gitarr: Redigerat 19 Februari 2006 av djfille2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 nej, jag märkte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.