Dretskit Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Här kan du lägga in musik och film nyheter som du vill dela med dig om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Den omtalade filmen Nanny McPhee hade biopremiär i går och jag ska nog se den när den kommer ut på DVD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 18 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Cannibal Corpse släpper nytt album den 3:e mars och det kommer att heta KILL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Cannibal Corpse släpper nytt album den 3:e mars och det kommer att heta KILL Och förhoppningsvis kommer sångtemat vara om död,blod osv. Gillar deras texter =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 18 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Cannibal Corpse släpper nytt album den 3:e mars och det kommer att heta KILL Det kommer det förmodligen att handla om. Jag hörde en låt på någon sida och den var grym. Jag håller med dig om att deras texter är grymma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Kent och Peter Doherty till Hultsfred i år :).. Synd bara att en biljett kostar 1390 kr ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Det kommer att komma en nyinspelning på skräckklassikern Omen om ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Axel Roses kommer släppa ett nytt album under namnet Guns n´ Roses SNART börjar Anders och Måns om!! missa inte det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Kent och Peter Doherty till Hultsfred i år :).. Synd bara att en biljett kostar 1390 kr ._. Jättebilliga biljetter ;) In flames har släppt nytt album men det visste väl de flesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Kommer det många metalband till Hultsfred i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Kent och Peter Doherty till Hultsfred i år :).. Synd bara att en biljett kostar 1390 kr ._. Beror väl på hur många av banden man vill se :-) Och biljetterna går dessutom åt som smör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 va det inte film nyheter också :blink: jaja skit samma en bra,tänkvärd och spännande film som nog kom på bio för ett tag sen är : SAW 2.... B) den e AS bra... har den på dvd ;) men se gärna den med era flickvänner (jag låvar att ni får hålla om dom :D ) men ett annat tips är att käka inte undertiden för snackset kommer upp igen :huh: ............. så kort fattat är att jag räkomenderar den för killar (om inte tjejer tål blod) och att den e bra ;D /// flippen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.