NossLoad Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Jag spelar ganska mycket Diablo II nu! 5-9 timmar per dag!!! Jag har en barbar på lvl 27 och jag vill få mer exp än typ 400,000 per dag. Hur ska jag då göra? Ska jag döda diablo mer än 3 ggr? Vilken ACT ska jag göra mest? Vilka questar ger mest exp? Vilken equipment är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireX Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 men kör lite cow och sen baalrun så kommer du xpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dead Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 du ska baal runna! typ till 40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 18 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Jag är ju en ny Diablo II spelare och jag vet inte vad Baalrun är men någon kan ju berätta det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 en baal run är att du gör en server som heter typ baalrun_01 och sen springer till baal dödar alla hans minions och sen går du ut ur servern gör en ny server som heter baalrun_02 eller nått och gör samma sak, du kan nog gå upp 2 lvls på en runda om du är lvl 27, hoppas jag hjälpte dig nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Japp bara lite men det var nästan självklart fast jag vet inte vem/vad Baal är!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 act 5 bossen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 20 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 VA!? Finns det en ACT V??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 i Lord Of Destruction.. det är expansionet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 MEN ÅHHH spelar du inte LoD f*n va trist köp det också annars suger ju spelet totalt, men vafan döda bara dibbe till lvl 30 sen gå till nightmare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 3 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag gillar mest det Diablo I därför vill jag ha kvar lite av den känslan fast ändo inte spela det, därför valde jag Diablo II utan expansion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Jag tycker du ska köpa EXP-packet. Men en fråga. Spelar du Online eller Single-Player? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.