Hoppa till innehåll

Kärnvapen Krig..

The Balrog

Rekommendera inlägg

• Svar 67
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Twiztha_MF

tja bara inte USA kommer och säger DOM HAR KÄRNVAPEN STARTA KRIG!!!!, vad i h*lvete USA har f*n mest kärnvapen i världen ( trident,warthog, atombomber mm )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja men USA är inte lika fanatiska och skulle inte använda dem i minsta fall som IRan..när iran väl har kärnvapen, kommer dom skjuta dem så fort en ickemuslim ens säger muhammad.

.hade iran haft kärnvapen nu, hade vi vart döda..iran hade bombat danmark,och vindarna hade fört med sig strålning till oss...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Använda kärnvapen som Energi? ;)

De håller ju på att försöka skapa sig en modell av en Fusion-reaktor. Den är alldeles strax klar och den ska försörja världen med en energi som är lika stark som solen har jag för mig. Men det blir nog svårt att kyla ner den.

Men som sagt. Skyll först på hitler som skapade världskriget och tanken på att skapa sig en atombomb. Tacka norrmännen som sprängde fabriken som tillverkade tungt vatten som var till för att skapa atombomb. Sedan skyller vi på Amerikanerna som använde sig av atombomben först mot Japan.

Så allt är först och främst tyskarnas fel.

Redigerat av Rowyn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är nog inget land som vågar bomba USA i alla fall för då bombar USA tillbaka. Om alla länderna hade att kärnvapen skulle nog ingen vågat skjuta i väg någon atombomb. Angående Iran, jag tror att huvudsyftet är att de ska framkalla energi. Men det lär säkert bli farligt om Iran skulle få ha en sådan bara för att framkalla energi. Tänk om det sker en olycka etc.…

Iran är ju inte heller det säkraste stället att ha en sådan här sak på, jag menar i mellanöstern.

Redigerat av Presentation
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dom vågar ju bomba usa, du såg ju vad som hände den 11 september( om man nu kan kalla det en bombning). jag tror dom försöker framställa kärnvapen och inte energi

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är nog inget land som vågar bomba USA i alla fall för då bombar USA tillbaka. Om alla länderna hade att kärnvapen skulle nog ingen vågat skjuta i väg någon atombomb.

Nobel sade samma sak, alltså om alla har det och det vapnet (dynamit, kärnvapen etc.) så skulle ingen våga använda det...han hade fel! Och det har du också. Någon kommer våga, och då kommer vi bli bombade tillbaka till stenåldern. Det spelar ingen roll hur djupt man gömmer sig, bara med den mängd som finns idag går det utan problem att spränga sig till Jordens kärna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Twiztha_MF

LoL efter fusion komemr antimateria som är det explosivaste ämnet som finns, eftersom om en antimateria atom krockar med en vanlig atom, så spränger dom varandra vilket resulterar i 100 % energi

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är nog inget land som vågar bomba USA i alla fall för då bombar USA tillbaka. Om alla länderna hade att kärnvapen skulle nog ingen vågat skjuta i väg någon atombomb.

Det borde vara så, men vad jag vet så är det bara USA som har vågat det hittills. Atomvapenkrig kommer väl tyvärr inträffa förr eller senare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...