Gäst Gollum Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 här e ett kärlekstest. http://test.thespark.com/lovetest/ hur går det får er i erat kärleksliv? jag fick 60% och den här texten när jag va klar:Is it a bird? A plane? Is it a boy? A girl? Is it love, or is it lust? Ah, you. You are that rare mix of sensitive and sensual, romantic and randy, pride and prejudice, etc. When you see your crush, you waffle like a Belgian, unsure of whether you'd rather paint their toes or suck on their toes. Poets have long been puzzled by your kind. You'll never fall for robots or nymphos, but you will suffer longs bouts of marriage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 jag gjorde det på skoj.och jag förstog inte alla frågor.men jag fick 53%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Mäh det testet snodde du ju från sidan som jag tipsade om. Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 62% fick jag. Har nån någon aning om vad Salivating är? Det var ett ord i en fråga där, jag kan mycket engelska men "salivating" har jag aldrig hört.. Hittar det inte på skoldata nätet heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Det kan vara ett slangord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 oj oj oj oj oj 100% ska vi gifta oss när jag är så kärleks full Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 hehe.... jag fick bara 60 % på det =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Fick också 60%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Gjorde det en gång tillfick,57% nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.