Hoppa till innehåll

Vilket Cs Ska Jag Köpa?


pho

Rekommendera inlägg

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

CZ - Vet jag inte mycket om.

CS 1.6 - Väldigt bra spelkänsla men inte bra grafik.

CSS - Väldigt bra grafik men inte bra spelkänsla.

Redigerat av PontarN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har typ inte varit här på typ 1 år, men skit i det. vad jag undrar är vilket cs jag ska köpa. vissa säger 1.6, vissa säger cz och vissa säger source. själv vill jag mest ha source men först vill jag höra era åsikter...

 

Jag sejer att du ente ska köpa source för att det finns ente lika monga servrar som du kan spela på... CZ o CS e dom två bästa... jag köpte ett paket BILLIGT med både CS 1.6 o Condition Zero! Jag har spelat source o de e ENTE bra ! så köp de paketet istället ! :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det bästa är att du köper CZ (condition-zero)

Du får med singelspel och delected scenes (stava?).

Du får även med en installer till steam så du enkelt kan installera steam och med hjälp av steam kan du sedan spela counter-strike och condition-zero över internet, mot kompisar.

Om du köper source får du bara med source och det är inte alltid så kul.

Köp CZ!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

jag har typ inte varit här på typ 1 år, men skit i det. vad jag undrar är vilket cs jag ska köpa. vissa säger 1.6, vissa säger cz och vissa säger source. själv vill jag mest ha source men först vill jag höra era åsikter...

 

 

bra svenska.

 

och vadå inte MONGA servrar, senast ja kolla i css fanns de 8000+

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har typ inte varit här på typ 1 år, men skit i det. vad jag undrar är vilket cs jag ska köpa. vissa säger 1.6, vissa säger cz och vissa säger source. själv vill jag mest ha source men först vill jag höra era åsikter...

 

 

klart det finns "mogna" Servrar på css.

Alla köpte hl2 så fort det kom ut, css följde ju med oxå! :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst QuikSilver

Till en börja kanske man ska sattsa på att köpa CZ, jag tror att man får med 1.6 också (fick jag iaf.) Sen om du tycker det är kul finns ju counter-strike source.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...