Ogri Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 vilken är er favorit låt? själv är min Green Day-bolivar of broken dreams Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag gillar många låtar men en av mina favoriter är Cannibal Corpse låt Hammer Smashed Face. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 HIM - Killing Lonliness CKY - Quite Bitter Beings Slipknot - Before i forget System of a down - Hypnotize CKY - Flesh in to the gear Inflames - Pinball Map Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludzon Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Mycket ROCK här :( Jag gillar många hip-hop/RnB låtar men 50 cent - hustars ambitons är bäst! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag får nog säga Iron Maiden - Running to the Hills en underbar låt med grym bakgrundsmusik etc., men som många andra har jag många favoritlåtar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Sepultura har gjort många bra låtar men en av de bäst är Beneath The Remains enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 T.A.T.U - All About Us Eminem - Stan (Feat. Dido) De två är riktigt bra, tycker jag iaf. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 En av dem är Aerosmith - Dream On Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 beror på med vilket band, har så många favoritlåtar. Kan skriva några. Opeth: To rid the disease,beneath the mire,ending credits, the drapery falls,bleak,ghost of perdition. In flames: Square nothing,clayman,behind space,moonshield c64, Dark tranquillity: Cathode ray sunshine, white noise/black silence, the wonders at your feet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 In Flames - Trigger In Flames - Vanishing Light Dark Tranquillity - Monochromatic Stains Soilwork - Distortion Sleep Soilwork - No More Angels EHE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 just nu e de flipsyde - happy birthday, och melanie C - I turn to you Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag gillar Mayhem's låt Deathcrush. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg