Ogri Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 vilket ämne är du sämst på? själv är jag sämst på slöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 ja suger på slöjd :) annars matte som jag för övrigt hatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag är sämst på ämnet Hemkunskap, där är jag värdelös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag är sämst i matten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 På de flesta faktiskt... Men det är nog mer Biologi jag är mer värst på. OM jag lägger mer arbete på det så kan jag nog höja mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag är inte så bra i matte och jag hatar det ämnet ochså för övrigt :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 de är nog ganska många ämnen som ja inte är så jätte bra i XD.men de ja är sämst i är väl slöjd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Matte, utan tvekan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Matte är jag nog sämst på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Det ända ämnet jag är dåligt på, slöjd(h*lvetet). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 ett ämne jag suger på är: engelska (f*n för den e viktig) :unsure: men ett ämne jag bra på e: no (kemi .fusik) :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 jag suger på bild, totalt kass i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.