Xeller Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Hemkunskap vi har en sur b**tch till lärare som vi inte fattar vad ho säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 syslöjd eller bild, baaaaah. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 allt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Biologi & Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Allt utom Geografi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steez Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Jag är bra på det mesta... är lite sämre på matte och slöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Dålig på bild och syslöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 min lärare i bild berömde min bild men jag fattar iaf inte ett skit ino bild och syslöjd :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Tyska (mission impossible) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 jag är skitdålig på matte! jag hatar det oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Matte är såååååååååå tråkigt! Plus svenska (mest för vår knäppa svenska lärare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Syslöjd är väldigt enformigt och tråkigt, därför verkar jag inte bry mig så mycket om det ämnet så jag tolkar det som sämsta ämnet. Är väldigt duktig i Matte & språk, överlägsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.