Lönis Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Jag suger på bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Franska!! :) Jag kan ingenting, verkligen ingenting. Fast jag har ändå VG, antingen luktar jag jävligt gott eller så ser jag nog bara snäll ut. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 matte, fyfan >.< hemkunskap och slöjd också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 matte! HATAR DET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Suger helt klart på matte, har jag gjort sedan jag fick mitt första mattetal...men mirakulöst nog så får jag alltid G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Matte/Slöjd...O_o (Ray avslöjar tragedin) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Teknik <_< och Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Jag är inte sämst på nåt. :P :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Har blivit bättre på matte sen 5:an så att jag är nog bara dålig på Historia och några grejer på musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Kan ingenting om bild och textilslöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sekan Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 jag suger på bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Oj sämst, hmm... Hemkunskap kanske, laga mat är inte min starkaste sida direkt >_> Av de ämne jag har nu, såär jag nog sämst på, Bild, möjligtvis starta eget... ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.