Siyuro Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag är en kille som bor i Jakobsberg och undrar om man fortfarande kan köpa FIFA 2002 i Siba Barkarby och jag undrar också hur mycket det kostar. PS jag menar FIFA 2002 på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 varför vill du ha ett gammalt fifa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siyuro Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 För att FIFA 2002 är roligt och jag har kört FIFA 06. men i allafall hur mycket kostar fifa 2002 i siba barkaby? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Toro du att någon kommer att åka dit och kolla åt dig eller :blink: Annars har jag ingen aning men det kan väl inte kosta så mycket om de har det för det är ju ganska gammalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Kolla på tradera ;) där kan du nog få de för ca 20:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.