lundquist Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 1. Roger Pontare - Silverland 2. Laila Adele - Don´t try to stop me 3. Günter and the sunshine girls - Like fire tonight 4. Sandra Dahlberg - Jag tar det jag vill ha 5. Evan - Under your spell 6. Rednex - Mama take me home 7. Björn källman - Älskar du livet 8. Carola - Evighet Detta var då det sista startfältet som är den 11/3. Efter detta är det andra changsen som är den 12/3. Och tillslut är dt finalen i globen den 18 mars. Vad tkr ni om detta startfältet ? Jag tkr inte här är så mga som lockar. Bara günter. O sen blir de roligt att se björn kjellman och carola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Roger Pontare och Carola skulle jag tippa som vinnaren, men man vet aldrig från man får höra deras låtar på melodifestivalen. Kanske är det någon som tar alla med storm, vad vet jag. Det är bara och vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag tror ochså att antingen Carola eller Roger Pontare tar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 jag hoppas på roger pontare och rednex. (hoppas carola inte slänger nått på publiken) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Lätt att Günter and the sunshine girls vinner =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Grozzer: Ahaah, verkligen inte. :P Tacka vet jag Roger. Han är mjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Roger Pontare suger! Günter kommer säkert äga :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 gunther kommer bara sjöng ooo you toucht my.... vad skulle jag säga med min fåniga tyska accent nu igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) Det är ju helt sälvklart att Carola vinner även om hon sjunger värre än dom där "the Elephantz" Bara för att hon heter Carola. Skulle hon bytit namn till Maria Svensson skulle det nog vara mer osäkert om det går bra Redigerat 17 Mars 2006 av Lucas16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Asså seriöst ? palla carola ? eller roger pontare ? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 (redigerat) 1. Roger Pontare - Silverland 2. Laila Adele - Don´t try to stop me 3. Günter and the sunshine girls - Like fire tonight 4. Sandra Dahlberg - Jag tar det jag vill ha 5. Evan - Under your spell 6. Rednex - Mama take me home 7. Björn källman - Älskar du livet 8. Carola - Evighet Detta var då det sista startfältet som är den 11/3. Efter detta är det andra changsen som är den 12/3. Och tillslut är dt finalen i globen den 18 mars. Vad tkr ni om detta startfältet ? Jag tkr inte här är så mga som lockar. Bara günter. O sen blir de roligt att se björn kjellman och carola. Carolas låt heter Invincible vad jag har hört [EDIT]ändrat hon ska sjunga på engelska om hon får åka till Aten Redigerat 17 Mars 2006 av Lucas16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.