Gäst Walker Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Nice. Nästan mensanivå. Fast nu vet jag ju inte om mensa godkänner det här testet. det är 130 och uppåt som är mensanivå! du och jag är smartast på fuska ser det ut som :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 de är bara en bråkdel av hela fuska.se som har gjort den.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Nice. Nästan mensanivå. Fast nu vet jag ju inte om mensa godkänner det här testet. Är inte mensanivå 140? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Nice. Nästan mensanivå. Fast nu vet jag ju inte om mensa godkänner det här testet. Säg inte så... Ni vet tyvärr inte vad Admin och de flesta Moddarna har för IQ. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 hur mäter man IQ själv har jag inte gjort det iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 gissa på typ alla efter 14 och fick 106 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Ja fick 98, de körde verkligen ihop sig mot slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 (redigerat) Nice. Nästan mensanivå. Fast nu vet jag ju inte om mensa godkänner det här testet. Är inte IQ logiskt tänkande? Redigerat 25 Februari 2006 av brunhilde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Bland annat logiskt tänkande, ja. Jag tror det innefattar snabbtänkthet och möjligtvis kreativitet också. Jag tror mensa nivå var 131 eller 132. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jerec Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Mitt problem vara att jag blev uttråkad och därför orkade jag inte göra klart hela testet själv. Efter ungefär 26 frågor så började jag trycka på slumpmässigt valda knappar. ... Då fick jag 102 Då är man ju ännu smartare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 fick 109 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jerec Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Fick 102 men orkade inte göra de på slutet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.