astol Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Hej.. Undrar bara hur man skall göra i Halo 2 jag springer runt i ett rum när spelet börjar men kan inte komma vidare.. Tacksam för svar från en nybliven xboxägare.. :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Hej.. Undrar bara hur man skall göra i Halo 2 jag springer runt i ett rum när spelet börjar men kan inte komma vidare.. Tacksam för svar från en nybliven xboxägare.. :meddum: Om du är precis i början så finns det en trappa man ska ner igenom. Men har du mött nån osynlig Covenant Elite än? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Det hade inte jag något problem med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Du ska göra som gubben säger så du lär dej grunderna.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg