Dretskit Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Shit vilken jobbig vecka Guggo Jag har mitt sista prov i tvåan på onsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 4 prov förra veckan, och halva klassen hade 5. Engelska, Spanska, Matte gånger 2 och för halva klassen musik. 4 och fem prov är 2 varav 3 prov för mycket i veckan enligt skollagen ;-( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Shit vilken jobbig vecka Guggo Jag har mitt sista prov i tvåan på onsdag till på onsdag skall jag skriva 2 arbeten.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Muntligt prat om Litteraturen och Epikens värld på Tisdag. Kunna förklara Renässansen, Romantiken, Upplysningen, Feodolismen & Realismen. Kunna alla författares namn och deras verk. Jules Vern - En världsomsegling under havet, Bram Stoker - Dracula, Dante Ahlegeri - ("Davina Comedia") Den Gudomliga Komedin etc. Skriva en Artikel om Tv:ns historia och reflektera om hur det var förr i tiden med tv:n och med Tv:n idag. Framföra muntligt inför klassen. Biologi, Evolutions teori; Charles Darwin. Skriva uppsats om det. Fysik, skriva om hur en elmotor fungerar. Samt räkna ut i ett rum hur mycket pengar Elen drar från just det rummet på en månad samt några år frammåt. Allt för mig denna vecka. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 har typ 2 prov varje vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Just nu så har vi bara ett prov kvar...ahh va nice ^^ Men vi har haft nationella + andra prov nästan hela terminen verkar det som. Sen har jag 9 st arbeten på 5 dataskriva klara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 neeeej, när du började prata om dataskrivna sidor kom jag på att jag har dataprov snart. s*tan också :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Bra att jag påminde dig då ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Min klass-föreståndare (Svenska/Engelska/SO) tycker inte man lär sig nåt av prov, men min matte/no lärare tycker precis tvärt om, då får vi ett NO-prov i månaden, och ett matte-prov i veckan, för att se om vi kommer ihåg det vi lärt oss !:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 yes alla prov är slut tack tack för sommarlov Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 har du prov då eller? Du går ju typ i 2an :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 vi har inga mer prov innan lovet p.s jag går i 7:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.