Danne_Hawk Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 (redigerat) E det nån som längtar till spelet Black??? Vad tror ni om det??? Redigerat 20 Februari 2006 av Danne_Hawk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 japp det verkar väldigt grymt faktiskt. det är så bra så att ps2 kör precis på gränsen av vad den tål har ja hört, läste gamereaktors senaste nr( feb ) och han som skrev sa att det hade kommit massa konstiga ljud och sen blivit jätte varmt :P . och såg då bilder o de verkade grymt. men de har väl redan släppts ? jag såg det i onoff tidningen som kom idag ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 d släpps den 23/2 alltså på Torsdag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 aha aa okej det kan nog stämma när jag tänker efter :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag tror de blir de snyggaste spelet till playstation 2 någonsin och ska lätt köpa det! :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Jag kommer nog troligen att köpa det eller så köper en kompis tillmig det och så lånar jag det av honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Vad går det ut på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Vet inte riktigt men man är en hemlig agent som åker till östeuropa för att ta livet av terrorister! :blink: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 hahaha det är nog något med utomjordingar eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag tror det e grovt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Vet inte riktigt men man är en hemlig agent som åker till östeuropa för att ta livet av terrorister! :blink: :gitarr: ja så är de :P du är en agent o ska döda terrorister i östeuopa o inte döda massa aliens :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Det är ju EA som gör det så då måste det vara ganska bra iallafall eller jättebra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg