andennn Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Skrivet 20 Februari 2006 min polare skickade denna länken till mig men vågar inte gå in vad är det?? Citera
nico Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Skrivet 20 Februari 2006 (redigerat) har man internet explorer är det meningen att webbläsaren ska krascha... Redigerat 20 Februari 2006 av nico Citera
andennn Skrivet 20 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 20 Februari 2006 e d sant har du provat`? Citera
nico Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Skrivet 20 Februari 2006 jag provade med firefox, den krashade inte. men jag såg några vanliga trix för att krascha webbläsare... Citera
Oddset Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Skrivet 20 Februari 2006 Jag provade och det blev helt konstigt. Allting laggade fast och så kom det fram massa rutor som det stod t ex "Youre a jerk" osv. Stängde av dsl fort som f*n. Så jag föreslår att ingen går in på den sidan! Gå inte in på den sidan! Citera
CeZ Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Skrivet 20 Februari 2006 Hittade en liknande sida i inkorgen www.abus.com/crashme eller något annat i 4 bokstäver. Får du något sånt en inbjudan eller något så kan det bara vara spyware som slumpat ut ett namn i din kontaktlista (tex. på MSN) och skickat en inbjudan till tex. ett telefon abonnemang. Har hänt mig flera gånger. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.