Hoppa till innehåll

Paladin,hunter Eller Warrior


Hunted
 Dela

Rekommendera inlägg

jag undrar vem ni tycker är bäst och skriv varför

 

OBS: att man är det rasen är inget argument

 

Jag tycker personligen paladin för att dom välldigt bra på närstrid (inte lika bra som warrior) men dom kan hela sig själv och har en spell så alla i ens party får mer armor

 

Men Hunter är bra för att han kan ha husdjur och kan ha en gevär

 

Men jag tycker att ett party med tex 1 Hunter och 1 Paladin skulle vara ultimata Duon.

Tänk Pala och Hunter och Hunterns pet på lv 20 och så attackerar Paladin och Pet och Hunter skuter med gevär och om Hunter får lite liv för han attackerar monstret helar Paladin honom.

Det tror jag skulle vara ultimata duon

 

Tyvärr vet jag inget om warrior pga jag började spela idag 20/02/06

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 67
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

mmm men jag känner bra till dom raserna

kan inte köra min syrra har datan som det går att köra på på den datan jag använder nu så är lasern sönder så det går inte lägga in en skiva

eller jo det går men datan reagerar inte på att den har en skiva i sig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hunter!spelar själv som hunter och har kommit upp till lvl 55 och tycker dem är SUVERÄNA!tar mycket damage för att dem skjuter så j*vla fort plus traps.så ja tycker du ska välja hunter.PS:Ta orc hunter dem får 5% mer skada med pet om man e warlock eller hunter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ehem jag skrev ju att jag är pala för 3 st i min skola (vi har samma clan Swedish Army tror jag att den hette) är hunter så jag ville va något annat jag är dwarf Pala och 2 av mina kompisar är Dwarf Hunter den andra är Human Hunter

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag undrar vem ni tycker är bäst och skriv varför

 

OBS: att man är det rasen är inget argument

 

Jag tycker personligen paladin för att dom välldigt bra på närstrid (inte lika bra som warrior) men dom kan hela sig själv och har en spell så alla i ens party får mer armor

 

Men Hunter är bra för att han kan ha husdjur och kan ha en gevär

 

Men jag tycker att ett party med tex 1 Hunter och 1 Paladin skulle vara ultimata Duon.

Tänk Pala och Hunter och Hunterns pet på lv 20 och så attackerar Paladin och Pet och Hunter skuter med gevär och om Hunter får lite liv för han attackerar monstret helar Paladin honom.

Det tror jag skulle vara ultimata duon

 

Tyvärr vet jag inget om warrior pga jag började spela idag 20/02/06

 

jag tror inte det finns nått ultimat party det skulle isfall vara en raid med pally,warrior,druid,priest,worlock,mage,hunter. men det är bra att vara paldin dom får gratis mount och har massor av magier som till.ex hammer of the justice (felstavning) men dom kan tyvär inte ha avstånds vapen :( så att pally är ganska bra :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ehem jag skrev ju att jag är pala för 3 st i min skola (vi har samma clan Swedish Army tror jag att den hette) är hunter så jag ville va något annat jag är dwarf Pala och 2 av mina kompisar är Dwarf Hunter den andra är Human Hunter

 

Synd att man inte kan va Human Hunter..Liar ^^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...