Hunted Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 jag undrar vem ni tycker är bäst och skriv varför OBS: att man är det rasen är inget argument Jag tycker personligen paladin för att dom välldigt bra på närstrid (inte lika bra som warrior) men dom kan hela sig själv och har en spell så alla i ens party får mer armor Men Hunter är bra för att han kan ha husdjur och kan ha en gevär Men jag tycker att ett party med tex 1 Hunter och 1 Paladin skulle vara ultimata Duon. Tänk Pala och Hunter och Hunterns pet på lv 20 och så attackerar Paladin och Pet och Hunter skuter med gevär och om Hunter får lite liv för han attackerar monstret helar Paladin honom. Det tror jag skulle vara ultimata duon Tyvärr vet jag inget om warrior pga jag började spela idag 20/02/06 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag skulle tro att det ultimata partyt ska innehålla en priest men det kunde man inte välja. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 20 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 mmm men jag känner bra till dom raserna kan inte köra min syrra har datan som det går att köra på på den datan jag använder nu så är lasern sönder så det går inte lägga in en skiva eller jo det går men datan reagerar inte på att den har en skiva i sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Hunter!spelar själv som hunter och har kommit upp till lvl 55 och tycker dem är SUVERÄNA!tar mycket damage för att dem skjuter så j*vla fort plus traps.så ja tycker du ska välja hunter.PS:Ta orc hunter dem får 5% mer skada med pet om man e warlock eller hunter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 20 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 ehem jag skrev ju att jag är pala för 3 st i min skola (vi har samma clan Swedish Army tror jag att den hette) är hunter så jag ville va något annat jag är dwarf Pala och 2 av mina kompisar är Dwarf Hunter den andra är Human Hunter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 <_< hehe kk men pala blir så tråkiga i längden..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 jag undrar vem ni tycker är bäst och skriv varför OBS: att man är det rasen är inget argument Jag tycker personligen paladin för att dom välldigt bra på närstrid (inte lika bra som warrior) men dom kan hela sig själv och har en spell så alla i ens party får mer armor Men Hunter är bra för att han kan ha husdjur och kan ha en gevär Men jag tycker att ett party med tex 1 Hunter och 1 Paladin skulle vara ultimata Duon. Tänk Pala och Hunter och Hunterns pet på lv 20 och så attackerar Paladin och Pet och Hunter skuter med gevär och om Hunter får lite liv för han attackerar monstret helar Paladin honom. Det tror jag skulle vara ultimata duon Tyvärr vet jag inget om warrior pga jag började spela idag 20/02/06 jag tror inte det finns nått ultimat party det skulle isfall vara en raid med pally,warrior,druid,priest,worlock,mage,hunter. men det är bra att vara paldin dom får gratis mount och har massor av magier som till.ex hammer of the justice (felstavning) men dom kan tyvär inte ha avstånds vapen :( så att pally är ganska bra :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Jag har hört att Paladins ska vara obalanserade och tråliga att spela med.... :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WoW Beroende Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Hunters kan ju använda pet, men inte rustning förräns lvl 40...men ja tror ändå dom e bäst. Iallafall om man kör mycket på dom! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega_man_fann Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 DRUIDER ÄGER sj har jag lvlat en upp till lvl 53 och är restoration druid som i nuläget har lika bra heals somm en präst o mitt drömm party skulle va mage,druid,pala,warrior,shodow priest, :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 22 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Men läste ni inte allt jag skren lr jag skrev ju att en hunter och en paladin skulle vara ultimata DUON inte party DUO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 ehem jag skrev ju att jag är pala för 3 st i min skola (vi har samma clan Swedish Army tror jag att den hette) är hunter så jag ville va något annat jag är dwarf Pala och 2 av mina kompisar är Dwarf Hunter den andra är Human Hunter Synd att man inte kan va Human Hunter..Liar ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg