Hunted Skrivet 22 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 mmm det är synd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 hoppas man kommer få vara det på burning crusade! :) warrior äger! lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 pala och hunter ultimata partyt? du skämtar?... hoppas då inte Palan tankar för då går det inte bra... skulle säga Hunter och warrior istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 gillar mest palandina för att warrior är tråkiga att va Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 SHaman äger allt och alla, men annars tycker jag warrior... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 jag gjorde just en warrior sen blev jag disconectad...så jag orkade inte spela mer men dom är ju azz kul o va ju:D dom skadar så mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 28 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 dom skadar lika mycket som en pala men bara att warrior kan lära sig långdistance vapen men inte pala men pala kan hela sig själv och ett party med typ 3 olika spells Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 ehem jag skrev ju att jag är pala för 3 st i min skola (vi har samma clan Swedish Army tror jag att den hette) är hunter så jag ville va något annat jag är dwarf Pala och 2 av mina kompisar är Dwarf Hunter den andra är Human Hunter Human hunter? Nu är du ute och cycklar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Paladins ska vara tråkiga att splea och obalanserade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 paladins kan bara hela sig och förbättra sigsjälv........warrior kan bara slå samma sak hela tiden <_< ......så om du vill ha roligt när du spelar så rekomenderar jag hunter.men de bästemer du själv :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Bli en hunter och träna till 40 så man kan hålla mail sen drar du till SM och skaffa Herod´s prylar :D. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 paladins kan bara hela sig och förbättra sigsjälv........warrior kan bara slå samma sak hela tiden <_< ......så om du vill ha roligt när du spelar så rekomenderar jag hunter.men de bästemer du själv :) Warrior kan bara stå och slå? Iof gör dom imba damage och dödar fort som f*n men... aja.. Det är väl det samma med paladiner? Gå fram, Seal of command, attackera, slå lite, komma låg hp, hela och göra om hela processen igen.. Själv hatar jag paladiner och min anledning är: Immune Immune Immune Immune Immune Immune Immune Immune Immune Immune Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg