Hoppa till innehåll

Paladin,hunter Eller Warrior

Hunted

Rekommendera inlägg

Paladins är INTE.. En onödig klass, som rogue tycker jag en Paladin är den enda tanken som verkligen kan hålla aggro i allt.. Säger inte att Warriors är dåliga tankare heller.. Hunter håller jag lite med Slasktratt på. Warrior är också bra som PvP och DPS..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 67
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DonKeN

Paladiner är en onödig klass. Det är hunter med, fast kul om man är djurvän.

Warrior är viktigt men är bara dugliga till tank.

Men för warrior så handlar för det mesta om gear. Så en skillad warrior med bra gear kan göra minst lika skada som rogues, warlocks och mage. Det är irriterande och höra när folk säger att warrior är odugliga för dps och meningslösa, men visar man damagemeatern så blir dem helt klart ägda.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

immune sköldarna tycker jag är till för t.ex. Dör alla i gruppen på instance. På med skölden och ressa alla :D

Dock så kan man inte använda redimpton när man är i strid, så man måste döda fienderna eller springa ut innan man kan återuppliva dem.

Folk som gnäller på paladiners sköld stör jag mig lite på faktiskt. Det är som att gnälla på att en shaman använder totem, eller att en hunter använder fällor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Paladiner är en onödig klass. Det är hunter med, fast kul om man är djurvän.

Warrior är viktigt men är bara dugliga till tank.

varför lägga tid på att fixa gear och skill när man är dömd att gå in i tankvärlden och skylla allt på prosterna?

varför ens försöka bygga en dpswarrior när man väl lika väl kan rolla som mage, rogue, shaman eller kanske warlock när man vill vara nuker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Fury warrior gör faktist ganska bra imba skada, samtidigt tål man mycket medans man ger hög dps. Det är kul och dps som fury warrior också. Och det är som att säga, varför ska hunter ta alla sköna närstridsvapen bara för att de förbättrar deras stats, kan dem inte göra en rogue istället? Nästan alla klasser är envisa på ett sätt. Shadowpriest vill ta warlocks grejer för att de ger shadow damage, paladin vill ta warriors tankgrejer för att göra det ännu jobbigare för warriors och så påstår dem att dem kan tanka jävligt bra. Den värsta klassen jag vet är druids, de tar precis alla gear nästan. För dps, healing och tanking.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lol jag kan inte fatta att någon svarade på detta 1 år senare xP loool aja nu har man ju blivit lite högre iaf så jag ska berätta lite kort:

min dwarf paladin blev hackad och deleted på lv 26

skapade en NE hunter som är 53 nu (orkar inte träna)

kallar mig själv: king of alts för att jag har typ 20 st över lv 40 xP

tränar atm min warrior (orc) på servern khadgar namn Multhan som är lv 36 atm... det äroxå samma server som min NE hunter är på, fast kör nästan alldrig på den

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...