Tidus26 Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 e de någon som sett animen wolf's rain? Jag har sett alla 26 episoder och jag tycker att wolf's rain var väldigt bra. Wolf's Rain slutar ganska sorgligt men ändå bra. Själv så tycker jag att manga är väldigt bra. Både tv episoder och serier. Har sett en massa mangor och det här är min topp 5 lista: 1: Soukyuu no Fafner (Fafner in de azure) 2: Gundam Seed + Gundam Seed Destiny 3: Scryed 4: Kyou Kara Maou (så långt det gått hittils) och Wolf's Rain 5: Melody of Oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Asså manga äger ju allt annat! Just nu håller jag på och läser One Piece. Töntigt? Nej absolut inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Tidus: Jag har bara sett 5 episoder så inte hela, men hittills så är den as bra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.