PussyCat Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Man får ju tycka vad man vil själv tycker jag det inte är så kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Nej då, det är inte löjligt :) Det är vad jag tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 27 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Det var ju riktigt jämnt på vilka som gillar å inte :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Det är inte fel att tycka om manga/anime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 29 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 e de någon som sett animen wolf's rain? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
em0kid Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 e de någon som sett animen wolf's rain? har sett 7 avsnitt av serien och gillar den skarpt.. vet bara att den ska va väldigt sorglig, (som typ alla anime är) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 30 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Jag tror inte alla animes är så sorglig men antagligen så finns de många..... men jag tror de e ett skäl att man gillar anime. Jag har bara sett 4 avsnitt av den men jag älskar den säskilt eftersom de handlar om vargar :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Jag tycker det är töntigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 4 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Okej ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Alla har vi våra intressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 jag tycker inte om just manga men ja tycker inte de e töntigt, ja gillar pokémon - nån som tycker de e töntigt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 7 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 Faktiskt tycker jag det,så som Digimon och yu-gi-oh men det är bara min åsikt trots att även det är manga/anime....hmm det kanske är töntigt att läsa manga men det e ju så förbannat kul så vem bryr sej :lol: vem vet? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.