NintendoMuppen Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 WW är ju inte direkt så jätte skön spelkänsla i. Det är ganska tråkigt med ett stort fet hav och det där när man ska leta efter kartan är ju bara så tråkigt. Man har helt enkelt, enligt min mening, tagit bort hela Zelda känslan i spelet. Om du inte har spelat Zelda förut, som du säkert har, kan det vara ett kul köp. Jag tycker det nya verkar grymt så jag kan verkligen rekom3endera det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Köp alla Zelda spelen... inget är dåligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 hmm..jag tycker windwaker är alldeles för lätt...vänta och köp TP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 köp WW nu för du kan spara ihop pengar till TP som troligen kommer ut nån gång i september Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 WW är ju inte direkt så jätte skön spelkänsla i. Det är ganska tråkigt med ett stort fet hav och det där när man ska leta efter kartan är ju bara så tråkigt. Man har helt enkelt, enligt min mening, tagit bort hela Zelda känslan i spelet. Om du inte har spelat Zelda förut, som du säkert har, kan det vara ett kul köp. Jag tycker det nya verkar grymt så jag kan verkligen rekom3endera det. Ingen känsla? Visst, känslan är inte lika skyhög som i alttp, oot mm. Men när jag spelade det för första gången tyckte jag känslan var så extrem. Men du har rätt om havet, det är smått jobbigt att segla innan man får sången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg