Chihuahua Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Skrivet 19 Oktober 2003 Sedan var det visst någon sak som jag tror var i bok nr 2, tror det var när nåt som kallades nazgûl högg in på en häst. Citera
incognito Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Skrivet 19 Oktober 2003 Det är synd att Honmonstret inte är med. Det skulle ju vara höjdpunkten i filmen! Citera
Karata Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Skrivet 19 Oktober 2003 vill ni få reda på slutet??? ja kan de... det är lite rolit faktist Citera
Chihuahua Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Skrivet 19 Oktober 2003 Om inte honmonstret (gissar att du menar fröken spindel) är med försvinner ju en fjärdedel av boken. Då lär det inte bli någon lång film. De kanske planerar att ha med den i början av Return of the king. Ps. jag kan också slutet. Strax innan jag skulle se film nr. 1 råkade jag vara i närheten när mina kompisar snackade om den. Självklart kunde de inte låta bli att berätta slutet. Så det har jag vetat hela tiden. Citera
Kakanrott Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Skrivet 19 Oktober 2003 vill ni få reda på slutet??? ja kan de... det är lite rolit faktist SÄG INTE!!!!! Citera
Joy Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Skrivet 19 Oktober 2003 Moosh.. Dem ska ha med det i Return of the King faktiskt =) Karata.. Skriv inte slutet förrän jag har sett filmen, dem som vill veta det kan du väl kontakta via PM..? Citera
incognito Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Skrivet 19 Oktober 2003 Jag vet slutet, för jag har läst det över sju gånger. Citera
Gäst PatrikDenStore Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Skrivet 19 Oktober 2003 Har ju inte läst böckerna som sagt, men ni snackar om nåt Hon monster, och är det en spindel?? om det är det så kan jag säga att den kommer vara med i Konungens Återkomst.. Man får nämligen se i Trailern när en jätte stor spindel försöker döda Frodo. Citera
Karata Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Skrivet 19 Oktober 2003 ni vet i slutet på två tornen när gollum säger:"yeah!! she will kill them" då menar han honmonsrtet (alltså spindeln) Citera
rinosaur Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Skrivet 20 Oktober 2003 froo blir väl av med fingret vid vulkanen? Citera
Nomatic Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Skrivet 20 Oktober 2003 Jag har sett den (min kompis fixa den) den är sk*t bra Citera
Chain Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Skrivet 20 Oktober 2003 Jag tycker man fattar mer av filmerna om man läst böckerna. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.