Vitdom Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 (redigerat) Tja! Här på forumet "Skola" så är det inte så många som skriver något man kan lära sig! (typ inget) :P Så jag har laggt in det här inlägget med något man kan lära sig. :) Elektriciteten! Här står det mesta om elekticiteten! Så Läs Och Lär! :lol: http://www.liber.se/wps/portal/!ut/p/c...open=fyspektrum Redigerat 11 Augusti 2009 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Källa? Var hittade du informationen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Spektrum Fysik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Hmmm... Detta var kanske inte alls så illa. Det är som min tråd om Google och andra sökmotorer men här är det om skolan. ^^ Kanske ska skriva några rader om Astronomi? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Bra med sånt här. Men alla vet nog inte vad seriekoppling eller parallellkoppling är. Stog det inget om att strömmen alltid vill ta den kortaste vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Det vet jag redan Min pappa är fysik lärare sånte han lär en. :) (Fy va lätt det kommer vara på fysiken sen.) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Nej, fysik är ett h*lvete. Särskilt när relativitets teorin är inblandad, svarta hål, och sträng teorin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.