neVah Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 tryck här så kommer du till ett onlinespel nästan som WoW och guild wars! tar dock lång tid o ladda ner ^^ va tyckte ni om det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 hemsidan är fel den visas inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 det var inget kul... WOW eller GW handlar inte om grafiken den som köper det för grafiken är cp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 21 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 joo länken funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Jag har varit inne att börja spela det ett ganska långt tag, men jag har inte orken att lägga mig i något nytt nu. Den andra mars är det Slaget om Midgård Två och det kommer jag gå in för fullt för. Kanske efter det. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Wow är ju bättre en de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 ja nu funkar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Spelade för första gången idag. Jag slog nära isönder min mus ett par ggr pga den ofantligt värdelösa styrningen. :) Ska inte spela mer, haha, inte det minsta kul. Å andra sidan kom jag aldrig in i det, men det lockar inte... Det är nog för... Asiatiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 det var inget kul... WOW eller GW handlar inte om grafiken den som köper det för grafiken är cp Ingen är cp bara för att man köper ett spel för grafiken... Det är dummt att tänka så.. iaf : Det är väl inte bättre grafik än WoW le gw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 lol vilket cärigt spel sidan funkar ju inte ens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) Jag spelar förfullt. :), på Troy om någon undrar. Redigerat 24 Februari 2006 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag kommer inte in... :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.