MORAD Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 jag tycker att den är inte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Va? Är inte bra? Jag tycker att den e sådär, verkar vara lättare och roligare än WoW... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 ║╔╗║╔╗║╔╗║ : Kommer du in nu? Quaked_Ess: vilken server spelar du på? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Ja, det är ju jeffligt roligt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 ║╔╗║╔╗║╔╗║ : Kommer du in nu? Quaked_Ess: vilken server spelar du på? =) jag har inte riktigt börjat än haha ^^ min kompis skre hemsidan och ja kollade screenisarna, sen la ja upp denna tråden... men idag så har ja nog inte tid, men imorrn kan ja välja en o sen säga ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 lol vilket cärigt spel sidan funkar ju inte ens Sidan funkar ju bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Spelet funkar inte för mig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) e de för fel då? Mitt 1000:e inlägg :cool: Redigerat 28 Februari 2006 av Quaked_Ess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 den starta inte upp när jag trycker på den i patch programen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Abimill Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Lol många köper wow för grafiken :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.