ajar Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Hade inte Bam och hans gäng retat Don Vito hade Viva La Bam inte varit så kul. Igår rev de ett helt hus som han gömmde sig i bara för att hämnas på honom. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Det avsnittet är roligt om du menar det när skataren Mike Vallaly är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Japp det var det avnittet jag menade. Det var roligt när Vallely och Don Vito besegrade Bam och hans vänner en efter än. Men sen fick de igen... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 En rolig grej var ju när de kom med hans resväska och tömde ut alla hans saker och sedan när de skulle åka iväg så höll han nästan på att ta Raab Himself. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Jo det var faktist ett av de roligaste avsnitten på länge igår. Härligt var det också ner Mike Vallely hög av hela flaket från Novak's bil. Corpsegrinder: Var det inte Ryan Dunn som han var nära på att på tag i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Jo det var faktist ett av de roligaste avsnitten på länge igår. Härligt var det också ner Mike Vallely hög av hela flaket från Novak's bil. Corpsegrinder: Var det inte Ryan Dunn som han var nära på att på tag i? Det var roligt det där med flaket med det var inte Novak's bil utan det var Tim Glomb's bil. Det var Raab Himself som han var nära på att ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Ja just det, har inte sett programmet så mycket så jag har inte lärt mig vem som är vem. Men Bam har coola vänner, avsnittet med Bob Burnquist i Brasilien var hel coolt. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Jag har sett alla program an Viva La Bam sen det började. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Då vet du antagligen allt om det. Vem är eran favorit i programmet? Min är Ryan Dunn. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Jag gillar Brandon Dicamillo som kallas Dico. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Dunn å Dico e mina fovvos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Har någon sett Ryan Dunn's egna program på MTV som heter Homewreckers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.