Megaklumpen Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 aaaa.... d e as tuff jö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 aaaa.... d e as tuff jö Precis. Han har ju gjort riktigt sjuka och roliga saker mot vissa som t.ex. när han la in hönor i ett rum och smetade väggarna och hela golvet med hönsskit och lade in en massa fjädrar i rummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 den e bra men när han tar hår i hela ens rum å stoppar hans favvosaker i gelé Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Mellansekvenserna där han visar skämt som man kan göra hemma är roliga ochså för de är ganska kreativa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Ja tittar på alla program, men min favorit e Viva La Bam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 jackass äger, men viva la bam e tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArKiVe Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Viva La Bam : 1 , Jackass : 2, Dirty Sanchez : 3. Viva La Bam är så sjukt bra. Speciellt när Mike Vallely är med, den killen är ju hel sjuk. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) Viva la Bam och ibland Jackass. Don Vito is da man! :P Redigerat 14 Mars 2006 av Sv3A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Kollar mest på Dirty Sanchez och Jackass, men Viva La Bam är också bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Brandon Dicamillio är helt klart den bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Viva La Bam!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jackass, Viva la Bam, Dirty Schanzes och Wildboyz går alla vardagar på MTV start klockan 22:00 tror jag.. Har kollat på alla 3 säsonger av Dirty Schanzes, och nu går bara massa repriser (usch) men jag gillar Jackass crewen mer! :) Och min största Idol heter : Don Vito Yooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.