Trendywinds Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 viva la bam tycker jag är bäst fär bam är med mest där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 ja, någon. men inte jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Kollar på alla förutom dirty sachez som darkdevil sa, bara fake. Viva La bam är ju LÄTT bäst :P väntar bara på att jackass the movie 2 ska komma på bio (22 september) Viva La Bam är inte mindre scriptat än Dirty Sanchéz... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 dåligt att de ska vara uppgjort:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AdaM.oo Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 bara på viva la bam dom andra e sega som f*n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheVaski Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 tittar på alla,men Viva la bam e lätt bäst av alla,har 4-5säsongen ska köpa de andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 (redigerat) har sett jackass number two nu också (: riktigt bra. bättre än 1:an annars så kollar jag jackass, viva la bam och wildboyz varje kväll. :) och på datorn såklart. Redigerat 29 November 2006 av Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Jag kollar på alla program,varje dag (utom helger för det går inte då -.-) Men det kan bli väldigt svårt att komma upp ur sängen dagen efter jag har lyckats stanna uppe till efter Dirty Sanchez. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Jag ser endast på Jackass! Go steve-o! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minijeppe Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 (redigerat) Viva la Bam är ju lätt bäst! Men Jackass, Dirty Sanchez och Wild Boys är också bra. Det är bara det att man ser att Dirty Sanchez är så uppgjort. Det är ju Viva la Bam också men det är roligare för dom pajar Don Vitos bil och det är kul när han babblar så man inte hör ett skit. Jaja, nu är reklamen slut på tv:n. Tittar på Viva la Bam nu! Tja då! Redigerat 12 December 2006 av minijeppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 kollar på jackass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.