Baby Mario Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Hej! Jag undrar om det är någon som skjuter luftgevär eller luftpistol. Jag skjuter själv luftgevär och har börjat stående nu. För dem som skjuter så kan man ju diskutera lite här! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Perfekt ställe för mig :rolleyes: Jag har skjutit luftgevär/salongsgevär i närmare 6 år nu... Jag är utbildad tränare. Skjuter i K17/L17. Blev 3:e bäst i Stockholms län för 1,5 år sedan i korthåll. Går i en klub som heter VUSKF (Väsby Ungdoms Skytte Förening) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baby Mario Skrivet 22 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 (redigerat) f*n va kul att någon skjuter. Även att det är så många som skjuter så kan man aldrig hitta dem på nätet. Ragnarök vad sköt du när du blev 3:e bäst i Stockholm län? Redigerat 22 Februari 2006 av Baby Mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag gick i luftpistol i två år ungefär och jag var ganska bra fast jag tröttnade tillslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 f*n va kul att någon skjuter. Även att det är så många som skjuter så kan man aldrig hitta dem på nätet. Ragnarök vad sköt du när du blev 3:e bäst i Stockholm län? Jag sköt korthåll. 50 meter till tavlan utomhus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baby Mario Skrivet 22 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jo men jag menar hur mycket poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...