Baby Mario Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Hej! Jag undrar om det är någon som skjuter luftgevär eller luftpistol. Jag skjuter själv luftgevär och har börjat stående nu. För dem som skjuter så kan man ju diskutera lite här! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Perfekt ställe för mig :rolleyes: Jag har skjutit luftgevär/salongsgevär i närmare 6 år nu... Jag är utbildad tränare. Skjuter i K17/L17. Blev 3:e bäst i Stockholms län för 1,5 år sedan i korthåll. Går i en klub som heter VUSKF (Väsby Ungdoms Skytte Förening) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baby Mario Skrivet 22 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 (redigerat) f*n va kul att någon skjuter. Även att det är så många som skjuter så kan man aldrig hitta dem på nätet. Ragnarök vad sköt du när du blev 3:e bäst i Stockholm län? Redigerat 22 Februari 2006 av Baby Mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag gick i luftpistol i två år ungefär och jag var ganska bra fast jag tröttnade tillslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 f*n va kul att någon skjuter. Även att det är så många som skjuter så kan man aldrig hitta dem på nätet. Ragnarök vad sköt du när du blev 3:e bäst i Stockholm län? Jag sköt korthåll. 50 meter till tavlan utomhus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baby Mario Skrivet 22 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jo men jag menar hur mycket poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 (redigerat) http://img119.imageshack.us/img119/6503/as0kb.jpg Resultaten över lag var inte så höga så vi får väl skylla på vädret. Det småregnade mest hela tiden och det blev ingen värme. - Citerat från skjutbanan.com. PS Jag är Christian. Redigerat 23 Februari 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Jag har skjutit lite men bara nån månad men jag tröttnade... Men min kompis skjuter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baby Mario Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 är han medlem här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Tror inte d... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
C.C.L Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Jag skjuter också. Luftgevär L15S!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Gick på skytte i.. 1½ år ungefär. SLutade sedan för jag hade svårt att ta mig till skjutbanan. Har sedan dess skjutit hemma.. Både gevär och pistol. Nuförtiden blir det mest att man drar fram ett gammalt gevär eller en revolver och drar ett par skott. Är väl en "hyffsad" skytt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.