Micke Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Haj! Jag har klarat sista story uppdraget på GTa Sa(end of the line) men hur gör jag för att få fler uppdrag? För när jag kollar på stats så har jag bara klarat 68 % av spelet :S hur ska man göra för att få mer uppdrag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oskur Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 men om man inte har klarat så myket av gta san andreas kan man då få något fusk så man kan ha 2-player? man borde kunna få 2-player ju <_< men kan ni hitta något så man kan köra 2-player på san andreas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Man behöver inte fusk för att köra 2-player! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Ladda bara ner multi theft auto, finns antagligen på gamershell.com eller download.com. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 vill du köra fler uppdrag så kan du ju göra polis uppdragen och inbrott och allt vad det finns. de finns ju jätte mkt:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Du kan ju leta efter alla hästskor och sjösnäckor och spraya graffiti. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Han menar nog uppdrag som tex. Big smoke ger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heffa-San Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Han har redan klarat sista, så för att få 100% måste du samla alla snäckor, göra alla vigilante-uppdrag etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Jag har hittat en jätte bra hemsida som visar exakt var alla de grejerna ligger. Det finns jätte bra kartor och det finns också bilder från spelet som visar exakt var. Här är sidan: http://hem.bredband.net/708145/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrB Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 asså man kan hitta uppdrag för två player men dom uppdragen är bara typ skjut ner 10 motorcyklister, inga riktiga uppdrag :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skuurt Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 DEt finns typ free rome (damp-stavning) aound ls Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg