Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 (redigerat) solen kommer växa till en röd jäte och slockna och det kommer bli runt 150-200 minusgrader på jorden och allt kommer sluta växa och vi dör Redigerat 1 April 2006 av death-man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Tror på det där med solen. Men jag läste om en sak om att månen åker längre och längre bort från jorden. Om några miljoner år så kommer den vara så långt borta att jorden åker ur balans och kommer snurra runt hur som helst. Kan gör att Saharaöknen blir en enda stor isfläck osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 elr förresten glömde att växthuseffekten kommer öka medeltempraturen vilket gör att polerna smälter och jorden översvämmas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 solen kommer växa till en röd jäte och slockna och det kommer bli runt 150-200 minusgrader på jorden och allt kommer sluta växa och vi dör vi kommer dö, lååååångt innan solen slocknar, med tanke på att den komme svälla, och täcka alla planeter bort till mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 kom på det sen men sen skrev jag ju: elr förresten glömde att växthuseffekten kommer öka medeltempraturen vilket gör att polerna smälter och jorden översvämmas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 ok. Men växthus effekten är bara bullshit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 ok. Men växthus effekten är bara bullshit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Jag tror en komet kommer utplåna oss. Vad snackar du om? Sverige? Jag menar kometer som utplånar hela världen. Som den som dödade dinosarurierna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 lol. Kometer kan inte under några omständigheter utplåna jorden, de är gjorda av is förstår du. Om vi har otur så får vi lite grus på oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 med all denna växthus efekt skulle jag kunna tro att en fet översvämmning skull kunna komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.