ironstar Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Hej! Jag tänkte om hur ofta ni fiser? Jag fiser inte ofta, men mina kompisar gör det hela tiden och det är jobbigt. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 jag fiser inte ofta heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst final Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 inte jättemycket men ibland, men min syrra ör det hellatiden, det luktar spunk :gitarr: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 min lille brosa fiser varje timme så jäkla jobbigt men själv fiser inte jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Vilken ovanlig,men cool trâd. Jag fiser nästan aldrig ,men när man gör det kan man inte sluta fnissa/skratta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skuurt Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Ca 10 gnnger om da`n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Ca 10 gnnger om da`n Oj, rekord. Jag glömde säga att en väldigt ovanlig kompis, fiser ohyggligt olagligt. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Jag fiser nästan aldrig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 min lille brosa fiser varje timme så jäkla jobbigt men själv fiser inte jag Omöjligt, då skulle du dö! Alla fiser ca 2 liter per dag, mest på natten men det är inte så många som ens märker det! Jag vet inte exakt hur mycket jag fiser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Man fiser i genomsnitt 16 ggr per dygn. Väl? Jag ligger nog över snittet. Det är manligt att fisa. Och skönt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 *prutt* §1.13. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg