Hoppa till innehåll

Hur Är Din Klass?

Dretskit

Hur Är Din Klass?  

117 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 100
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Tomatketchup

Ehh...Ganska konstig och enformig,alla spelar bara fotboll när dem har chansen,dem är bra på fotboll och matte,resten suger dem på.Bara 3 stycken som är bra i alla ämnen(en av dem är mig).En annan konstig sak är att vissa springer ut när läraren är borta och spelar fotboll.Ja,där ser man vad beroende man kan bli av fotboll. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi har lite av varje i våran. Vi har Fjortisar (Smink, snygga kläder och beeter sig någorlunda bimbo aktigt), Bjursingar (Där vi kommer ifrån menas det att de är snåla men samtidigt mycket populära av sig), Girl Power (En grupp med tjejer som alltid håller ihop. Lite "vill förändra världen" typer), Grabbarna Grus (De flesta som Röker, Dricker och gör något annat som man inte borde göra vid en sådan ålder som de själv.), Bärsgårn Gänget (Jag och mina tre polare. Vi kallas såhär eftersom vi är någorlunda udda ifrån de grupper jag räknat upp här ovanför ;))

Så min klass är lite främlingsfientliga och väldigt skygga av hos i vanliga fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min klass är så förbaskad jobbig. På många lektioner så är det många som pratar och det blir riktigt irriterande till sist. Många i klassen kastar suddgummi på varandra och är allmänt störiga på lektionerna. Men det finns inte bara störiga typer i klassen det finns även ”pluggsar”. Jag älskar dem för dem är inte störiga på lektionerna och pratar inte speciellt mycket. Det finns även en del personer som kan vara sköna i bland men överlag är min klass riktigt störig. Tur att man ska byta klass i 7:an och slippa de flesta klasskamraterna, ska bli skönt med lite omväxling, jag är trött på mina klasskamrater.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min klass är väl som Presentation's eftersom vi går på sam ma skola. Men jag tycker det är lite dålig stil på vissa i klassen för man kan berätta en hemlis för de under helgen och de lovar att inte berätta det för nån. Men sen när man kommer tillbaka till skolan vet nästan 3klasser om det och då har "ryktet" ändrats helt konstigt så att inte ett ord av det jag sa till min kompis f*nns med. Utan alla tre klasser tror något HELT annat än vad jag från början sa till min kompis... :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...