watamu Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 :roll: Hej! Är i stort behov av hjälp till Zelda, jag håller på med borg nr 4 i mörker världen och är i ett rum där jag ska stå mellan 2 bord och kasta en bomb på golvet. Men hur "kastar" jag en bomb...jag kan bara lägga den på golvet..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Du måste plocka upp den igen med samma knapp som du satte ner den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jimmy.arman Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 ja du måste trycka dubbel på samma knappt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
watamu Skrivet 29 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 OK,,, ska genast hem och prova.Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 jag har klarat hela zelda vet du hur eller rätare sakt sista bossen ser ut B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 e de a link to the past ni tjabbar om,eller`?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 e de a link to the past ni tjabbar om,eller`?? Ja det är det.Jag har varvat det spelet typ 10 gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 det är så lätt!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 men det e riktigt.riktigt, bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 nej windwaker är bättre!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 windwaker är bara fult och töntigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 nej det är bra mycket bättre än dom gammla usla zelda spelen!!!zelda 2 är sämst!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg