Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Vet nån vart man hittar alla vapen i Zelda .. Har bara Shield + Master Sword o en BOOTLE med VATTEN i o WIND WAKER o nå mer .. men jag vill hitta mer vapen EX bomurangen eller pilbågen .. o jag e i nån stad som man åker i en båt till en Ö som det e Människor Som e Fåglar o en Vulkan med en DRAKE kan nån hjälpa mig lite o hitta items o vapen o vad jag ska göra påden öön

Gäst Samus aran
Skrivet

Ön heter dragon roost island och där ska du klara av ett tempel.

Bomerangen får du i andra templet och pilbågen får du i "Tower of the gods".

Skrivet
Vet nån vart man hittar alla vapen i Zelda .. Har bara Shield + Master Sword o en BOOTLE med VATTEN i o WIND WAKER o nå mer .. men jag vill hitta mer vapen EX bomurangen eller pilbågen .. o jag e i nån stad som man åker i en båt till en Ö som det e Människor Som e Fåglar o en Vulkan med en DRAKE kan nån hjälpa mig lite o hitta items o vapen o vad jag ska göra påden öön

du ska över lavan där de blåser

Skrivet

om du fortsätter spela så får du ju (som i alla andra zelda spel) vapen i "grottorna". Fortsätt bara och skriv mer om du vill ha hjälp :)

Skrivet

du måste ju ha kikaren också...aja...om du räddar tingle från sin cell får du Tingle turner och om du rullar sönder lådan han sitter på kan du hitta Pictograph box

• Skapa ny...