Gäst Mîhker Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Okej, sorry, jag tänkte mig inte för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Det är klart att man tar fusk från andra sidor, man översätter ju fusk. Man kopierar inte fusk från sidor som är på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Håller med Presentation. Med jag har sätt väldigt många fusk som är kopierad från reklam. Och som är senare inlgada här. Det är samma person sm har kopierat dom felsta då, men säger inga namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Som du vill orginal från .nu Kopierad från .nu Håller med.Jag skriver upp dom fusken jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Sidan vi skulle ha kopierat från: Inskickat av plabb den 2004-07-06 Tipsa en kompis | Utskriftsvänlig | Anmäl odödlighet tryck vänster fyrkant upp triangel höger cirkel ner kryss vid fusk-menyn oändligt med ammo tryck ner kryss vänster cirkelner kryss vänster cirkel vid fusk-menyn alien-läge tryck upp trekant upp trekant upp trekant upp trekant vid-fuskmenyn xen gravitation tryck upp trekant ner kryss upp trekant ner kryss vid fusk-menyn Fuska.se: Inlagt: 22/12-2003 16:50Uppdaterat: 22/12-2003 16:50 Skribent: admin Odödlighet: Tryck Vänster, Fyrkant, Upp, Triangel, Höger, Cirkel, Ner, X vid fuskskärmen. Oändlig ammunition: Tryck Ner, X, Vänster, Cirkel, Ner, X, Vänster, Cirkel vid fuskskärmen. Slowmotion läge: Tryck Höger, Fyrkant, Upp, Triangel, Höger, Fyrkant, Upp, Triangel vid fuskskärmen. Osynlighet: Tryck Vänster, Fyrkant, Höger, Cirkel, Vänster, Fyrkant, Höger, Cirkel vid fuskskärmen. Alien läge: Tryck Upp, Triangel, Upp, Triangel, Upp, Triangel, Upp, Triangel vid fuskskärmen. Xen tyngdkraft: Tryck Upp, Triangel, Ner, X, Upp, Triangel, Ner, X vid fuskskärmen. Det är inskickat 7 månader senare på den andra sidan och du menar att vi har kopierat det när det inte ens är samma fusk? Gratulerar till §1.19 & §1.11 Sedan så förekommer det ofta samma fusk eftersom många är medlemmar på flera sidor och lägger in sina fusk på båda sidorna. <{POST_SNAPBACK}> Jag gillar verkligen dej admin! ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 (redigerat) Jag tycker inte att det är fel att kopiera ett fusk från en annan sida om det inte finns på sin egen sida. Redigerat 1 Mars 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 sidan blir bättre ju fler fusk på den även kopierade från andra sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Själva fusket tillhör ju alla så det anser jag själv inte är något olagligt att ta ifrån. Fusken kommer ju från speltilverkarna och de ger ju ut dem via internet så det är ingen bestämmelse om att man inte får ta fusk från andra sidor och lägga dem på sin egen. ;) Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 ja men var f*n tror du .nu får fusk ifrån då?! nog tror ja att dom tar från andra sidor också :P Jag översätter från andra fusk sidor.Gjorde samma sak på reklam :) Lyckades skicka in 140 fusk :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 asså, vad spelar det för roll. fusken tillhör ju alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Ja det går ju inte att man gör sina ''egna fusk'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Ja det går ju inte att man gör sina ''egna fusk'' Det finns faktist lagar. Men ni kan ju översätta från andra hemsidor t.ex som: Fuska.se. Bra nu kan man inte kopiera heller därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.