Zonix Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Varför står det typ P13 efter någons namn? Menas det att man är en Pojke och är 13 år gammal? Jag vill också ha en grej som visar så hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Se här; http://forum.fuska.se/Nyheter-t59239.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 men han registrerade sig för längesen så han inte fyllde i när han fyller år eller har du fyllt i kön och såna grejer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 24 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 det står P13 efter mitt namn nu =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Ifall det inte fungerar för någon och ni har fyllt i ert namn så kontakta mig via PM och skriv kön så fixar jag det. För medlemmar som registrerade sig på phpBB tiden så kan detta nämligen strula då man inte kunde välja kön på den tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 När var phpBB tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 2003 samt lite av 2004. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.