Hunted Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 var det någon som såg på WWE smackdown eller WWE raw för jag tyckte det var välldigt bra och typ alla mella 7-20 i linköping tyckte det var bra men sedan så sluta Ztv att sända det. Det tyckte jag var onödigt dom hadde hur höga titarsiffror som höls och så lägger dom ner det Bara för att vissa föräldrar klagar på att det är för våldsamt att se på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 var det någon som såg på WWE smackdown eller WWE raw för jag tyckte det var välldigt bra och typ alla mella 7-20 i linköping tyckte det var bra men sedan så sluta Ztv att sända det. Det tyckte jag var onödigt dom hadde hur höga titarsiffror som höls och så lägger dom ner det Bara för att vissa föräldrar klagar på att det är för våldsamt att se på det Det visas inte mer.Det sägs att det var för mycket Våld :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Ja, de va riktigt kasst att de lades ner........ de va nog ett av de bästa programen man kunde se på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skuurt Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag brukade se på det,det var skit att dom la ner det ,`( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 24 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 jag försökte sicka in ett klagomål till ztv men dom svara inte på det och jag sickade det typ 1 månad efter WWE lades ner men man får inget svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag kollade på det ibland och det var ganska bra underhållning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 det va kul o kolla på det suger att dom har lagt ner det...:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Det kommer nog att komma upp igen. :) Man får hoppas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 du kan döma om att dom lägger upp det igen men dom skulle nog göra det om man hadde en lista med allas signaturer typ 200 eller någon och sickar in till dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 jag tycker det är så töntigt allt är ju fejkat ser man ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 jag tycker det är så töntigt allt är ju fejkat ser man ju! Jo, klart de e fake, men de va mycket bra underhållnig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Jag tkr det är slöseri på tv tid! men alla tänker inte som jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.