Dolphin Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Hoppas att hon vinner och tar ännu en medalj åt Sverige. Hon sköt starkt på det stående skyttet och gjorde ett jättebra sistavarv och tog hem OS-guldet och blev historisk. Det var nämligen första masstarten i skidskytte på ett olympiskt mästerskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Herrarna i ishockeyn kommer att ta OS-guld :student: Men jag tyckte inte att curlingfinalen var så spännande eftersom jag :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jag undrar ochså hur man dopar sig i curling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Dopning är inte vanligt i Curling det är ju ingen idrott som man bli svettig av, så varför dopa sig i det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Haha ingen som förstod ironin i mitt inlägg ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jag förstod den för jag fick en förvarning utav dig ^^ Så jag känner mig trygg. I Curling borde ni väl förstå att man inte kan dopa sig. Curling innebär att kunna tänka strategist, inte att ränna runt och vara snabbare/starkare än andra. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Mitt svar var ochså ironiskt :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Åter till ämnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 herrarna är bra i hockeyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Rikar cena, du kom lite sent med det inlägget, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.