Skinnpytte Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Om man redan har köpt 250 extra tecken, gälls det då nu som 2 500 extra tecken? Ja, det gör det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Bra för dom som gillar att fixa sin presentation ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Bra, då kan jag skriv längre vitsar där. Om jag orkar d v s. Får man lägga in länkar i presentationen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 (redigerat) Blir nog, som MeM skrev att skriva en biografi om sig själv. Överskriften har jag redan framför mig; "Undermedveten frustration genom att inte få gå på toan." Låter kanske mer som en krönika. ;) Redigerat 2 Mars 2006 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 det är bra för dem som vill skriva mer om sig själva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Får man lägga in länkar på presentationen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Hahaha :lol: Smidigt, Zwalion. Jag hör ditt kall. Jadå. Man kan ha länkar i sin pres. Det står iaf ingen regel om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Man får ha länkar på pressen, men inte extralänken. Fick en varning av någon för det. Tror inte att det finns nån direkt regel att länka den på sin press, men det står på kontrollpanelen att man inte får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Äntligen en bra nyhten, bra job admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Bra, då ska jag göra länkar till inlägg som jag är stolt över. När jag får ork till det altså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.