27Caramele Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 hur hittar man äplen i äpelträdet svar:man kollar på kartan mamma:nå, olle, har du lärt dig någonting första dan i skolan olle:ja, jag lärde mig att alla dom andra barnen får fick pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Den här har kanske nån hört förr, men ändå: Kalle kom hem efter sin första skoldag och pappa frågar: -Vad har du gjort i skolan idag, då? -Jag la en bomb under lärarens bord. -Va?! Gå genast tillbaka till skolan och ta väck den! -Vilken skola?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 haha den var grym Mars_uc :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 den här är gammal men inte så gammal det var en gång två tomater som skulle gå över en väg. då gick enna över och sen gick den andra över då sa den första som gick över vägen: men vad gör du. du förstör ju hela poengen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Denna e ganska ny tycker jag iaf -idag gick jag in till chefen och slog näven i bordet och sa att jag ville ha bättre betalt. -Fick du påökt då? -Nej han var ute på lunch...:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heffa-San Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Tre Sovietiska fångar samtalar om hur de åkt in. Den ene: Min klocka gick 10 min för sent, jag fälldes för sabbotage. Den andre: Min gick 10 min för tidigt, jag fälldes för spionage. Den tredje: Min gick rätt, jag fälldes för att ha använt västerländsk teknik. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Letade lite på google. Om du inte kan CS så fattar du säkert inte. Du har spelat för mycket CS när detta händer: 1. När din mamma drar undan gardinerna på ditt rum på morgonen skriker du "MOGEN TEAMFLASH, NOOB" 2. När du äter byter du snabbt från kniv till gaffel, fram o tillbaka 3. Du springer igenom affären eftersom att du bara har 15sekunders buytime 4. Du skriker ut "SLUTA BLOCKA j*vla NOOBS" i kön till bion 5. Du skriker ut "need backup" på proven 6. Du tror att skyltdockorna i affärerna är folk som har laggat fast 7. Du hör väckarklockan och springer ut och hämtar verktygslådan för att deffa 8. Du vägar duscha naken för att du tror att grannen har wallhack 9. När du ska gå till skolan tar du genast fram kniven för att kunna springa fortare Sonen till Pappan: - Vad händer om man dör? Pappan: - Man blir spectator Alla barnen dog förutom Rut, hon körde taktikten hoppa och skjut. Alla barnen sprang från bomben utom Britt, för hon hade deffkit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Den här är väl sådär :lol: En gång blev Kalle ledsen för att hans mamma hade skällt på han sen kom hans pappa och då sa Kalle: Oj då Farsan är Morsan arg på dej också..?? En Bellman också Bellman skulle gå och titta på en fotbolls match men han kom inte in så han satte sig i ett träd istället. Sen trillade Bellman ner och en gubbe frågade: Hur gick det..?? 2-1 till Djurgårn svarade Bellman :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 alla barnen fick ett hummel bett utom Hugo, han fick tjugo Mamma kan du väksla en tia, till vad då två femtio lappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Alla barnen skriver sina namn förutom Peter för han vet inte vad han heter :lol: En till: Patienten som vaknar ur sin narkos: -Doktorn,dokorn jag kan inte känna mina ben! -Det är inte så konstigt, vi har amputerat bort dina armar :D :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 En man hamnade inför högsta domstolen. Domaren: Du säger alltså att du inte mördade mannen i parken inatt? Mannen: Ja, jag mördade honmom inte! Domaren: Har du några ögonvittnen? Mannen: Ja därborta! Domaren: Vilken av dom? Mannen: Den blinde! :D -Vet du varför Norges Kung är så dum? -Nej? -Han hade tre hjärnceller, men två krockade och den sista sköt sig själv av ensamhet! :lol: -Vet du hur norrmän ser på skräckfilm? -hmm...nä. -De ser sig i spegeln! :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 vet ni hur en normann förfalskar en hundralapp? Han tar en tusenlapp och stryker en nolla :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.