27Caramele Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 vad får man om man beställer en 08a ? en pucko.... menar du drikan pucko eller ett pucko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Doktorn säger: Alkoholen är din fiende Jesus säger: Älska din fiende Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 vet du vad en antikvitet är??? jo det är en sak som dina morföräldrar köper för 5 kr dina föräldrar säljer för 50 och du köper för 500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Hur får man in en elefant i kylskåpet? Man öppnar dörren sätter in elefanten och stänger dörren. Hur får man in en giraff i kylspåpet? Man öppnar dörren tar ut elefanten sätter inte giraffen och stänger dörren. Vilken av giraffen och elefanten springer snabbast? Elefanten för giraffen sitter i kylskåpet :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 -doktorn, är det nyttigt med simmning? -ja. -så bra. då blir min guldfisk frisk snart. -gillar din hund barn? -nja, sådär. han föredrar kex och hundmat!! vad är värre än en giraff med halsont? en tusenfoting med skoskav! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 -doktorn, är det nyttigt med simmning? -ja. -så bra. då blir min guldfisk frisk snart. -gillar din hund barn? -nja, sådär. han föredrar kex och hundmat!! vad är värre än en giraff med halsont? en tusenfoting med skoskav! :lol: Den med guldfisken var bra :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Den var så rolig. Det var ett tag sen man hade sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 De två unga killarnas semester var nästan slut och de hade skaffat sig en mycket vacker solbränna över hela kroppen utom på ett mycket väsentligt ställe av deras anatomi. Detta gjorde att de såg lite konstiga ut och de tänkte ut en plan. De skulle begrava sig själva och bara lämna manlighetssymbolen exponerad och ett litet lufthål så klart. De valde ut ett fint ställe på stranden och begravde sig, men bara ett par minuter senare kom ett äldre par gående och kunde inte undgå att se dessa exemplar av ung manlighet. De blev naturligtvis chockade, speciellt hustrun som böjt sig ner för att inspektera närmare. Hon reste sig upp, vände sig till sin man och gnällde: - Jag står knappt ut med att tänka på det. - Vilket då? undrade maken. - Jo, att tänka på att jag har varit gift med dig i alla dessa år och så växer det sådana här fina vilt här ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Den första där Zwailon var riktigt skön. haha. - Om jag ska jobba kvar måste nog chefen ta tillbaka det han sa till mig. - Jasså, vad san han då? - Du är uppsagd från och med i morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Taget från snutarna:men henry du kan ju inte stå och skjuta utanför kennelklubben snart kan det ju ligga en hund begraven-å börja inte du också skälla på mig det räcker väl med chefen på jobbet hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 - Viktväktarna har börjar i brottning - Jaså..??? - Ja, i bantarvikt. - Du ser dyster ut käre vän. - Min fru hittade ett oöppnat kärleksbrev i min låda. - Men om det var oöppnat så.... - Det var från henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Hur märker man att en blondin är tankspridd? Hon har tampong bakom örat och letar efter sin penna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.