Hoppa till innehåll

Vitsar

robink93

Rekommendera inlägg

• Svar 124
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Great Gonzales

vet du vad en antikvitet är???

jo det är en sak som dina morföräldrar köper för 5 kr dina föräldrar säljer för 50 och du köper för 500

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur får man in en elefant i kylskåpet?

Man öppnar dörren sätter in elefanten och stänger dörren.

Hur får man in en giraff i kylspåpet?

Man öppnar dörren tar ut elefanten sätter inte giraffen och stänger dörren.

Vilken av giraffen och elefanten springer snabbast?

Elefanten för giraffen sitter i kylskåpet :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De två unga killarnas semester var nästan slut och de hade skaffat sig en mycket vacker solbränna över hela kroppen utom på ett mycket väsentligt ställe av deras anatomi. Detta gjorde att de såg lite konstiga ut och de tänkte ut en plan. De skulle begrava sig själva och bara lämna manlighetssymbolen exponerad och ett litet lufthål så klart.

De valde ut ett fint ställe på stranden och begravde sig, men bara ett par minuter senare kom ett äldre par gående och kunde inte undgå att se dessa exemplar av ung manlighet. De blev naturligtvis chockade, speciellt hustrun som böjt sig ner för att inspektera närmare. Hon reste sig upp, vände sig till sin man och gnällde:

- Jag står knappt ut med att tänka på det.

- Vilket då? undrade maken.

- Jo, att tänka på att jag har varit gift med dig i alla dessa år och så växer det sådana här fina vilt här ute.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Yantra

Taget från snutarna:men henry du kan ju inte stå och skjuta utanför kennelklubben snart kan det ju ligga en hund begraven-å börja inte du också skälla på mig det räcker väl med chefen på jobbet hahahaha

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...